Обслуговування по договору
Основні переваги укладення договору:
- Фіксований час відповіді на заявку Замовника. У місті реальний, гарантований час від прийому заявки до приїзду інженера становить 4-8 робочих годин;
- Необмежена кількість візитів інженерів сервісного центру в разі несправності вашого обладнання без зміни вартості договору;
- Постійний контроль технічного стану кожного агрегату, прогнозування несправностей і планування заміни запасних частин і витратних матеріалів
- Постійна наявність витратних матеріалів та запасних частин для кожного Замовника.
- Наявність запасного фонду пристроїв на час комплексного ремонту
- При виставленні на обслуговування декількох пристроїв діє система знижок.
- Укладення договору на обслуговування – гарантія безперебійної роботи
Для наших клієнтів ми пропонуємо 2 види договорів:
- Місячний договір на технічне обслуговування, який включає в себе тільки роботу сервісного інженера (діагностичні, профілактичні та ремонтні роботи, а також заміну запасних частин), закупівлю запчастин і витратних матеріалів здійснюється окремо.
- Повний сервісний договір, який, крім роботи сервісного інженера, включає в себе поставку витратних матеріалів і запчастин. Поставка витратних матеріалів здійснюється на підставі заявок Замовника, виходячи з норм витрати на це обладнання, встановлених виробником.
У вартість цих договорів не включається вартість робіт з усунення несправностей, що виникли з вини Замовника (неправильні умови експлуатації, використання не рекомендованих видів паперів, плівок і наклейок, механічні пошкодження і т.д.).