Зірка якості
НАШ ГЛАВНЫЙ ОФИС
г. Киев,
ул Нижний Вал, 41
(044) 425-77-55
(044) 33-77-888

Сервіс

Что вы получаете, работая с нами?
  • Оперативность реагирования на проблемы заказчика.  
  • Гибкая система оплаты и скидок  
  • Наличие всех необходимых лицензий и сертификатов качества на оргтехнику
  • Максимально широкий ассортимент офисной техники  
  • Минимальные сроки поставки
  • Бесперебойность работы парка техники у клиента. 
  • Наші сертификатиВсі

    Обслуговування

    Сервісний центр «Мегапрінт Сервіс» виконує діагностику, обслуговування та ремонт будь-якої складності копіювально-поліграфічного обладнання. Для реєстрації заявки на разове технічне обслуговування (РТО) необхідно передзвонити диспетчеру в сервісний центр за телефоном 044-425-14-14 і повідомити про поломку (модель пристрою, причина дзвінка, код помилки, адреса клієнта і контактний телефон) або заяву можна оформити по електронній пошті: service@megaprint.com.ua.

    Обслуговування оргтехніки

    Якщо ви вперше звертаєтеся в наш Сервісний центр, вам необхідно надати реквізити вашої організації для оформлення документів і виставлення рахунків. Після отримання оплати з вами зв'язується менеджер сервісного центру для уточнення адреси і часу приїзду інженера.За результатами виконаних робіт інженер складає акт виконаних робіт, де вказує інформацію про виконану роботу. Якщо для завершення ремонту потрібні будь-які запчастини або витратні матеріали, все це фіксується в акті і узгоджується з Замовником. Якщо несправність вимагає серйозного ремонту, то пристрій за погодженням із замовником транспортується в Сервісний центр для подальшої діагностики та ремонту.

    Зазвичай цією послугою користуються:

    1. клієнти, які приходять до нас вперше;
    2. клієнти, які інтенсивно не використовують своє обладнання;
    3. Клієнти, у яких є персонал, який стежить за заміною витратних матеріалів і зношуванням деталей, і дзвонять тільки в крайніх випадках, коли самі не можуть впоратися.

    Обслуговування принтера

    Перевага РТО полягає в тому, що Замовник здійснює їх тільки в міру необхідності, що призводить до економії на витратах на обслуговування.Недоліки РТО полягають в тому, що Замовник повинен сам стежити за станом свого обладнання і визначати необхідність технічного обслуговування і витратних матеріалів.

    При цьому немає кваліфікованого контролю за роботою обладнання, а це часто є причиною виходу обладнання з ладу. Несвоєчасне технічне обслуговування і відсутність контролю за періодами заміни елементів є основною причиною поломки обладнання. Для інженера життєвий цикл пристрою залишається невідомим, що неприпустимо при експлуатації високопродуктивних і повнокольорових верстатів. У зв'язку з цим виникає складність в плануванні витрат на ремонт оргтехніки.